Rbiatrn https://resimyukle.io/r/JZEH9FnPtN Merhaba arkadaşlar bebeğim 11+ 3 haftalık cinsiyet yorumcuları yorumlayabilir mi acaba 😊
Dilekcnkn Rbiatrn ayy maşallah yaaa ben 11+1′im benimde mi böyle şimdi eline ayağına bak yaa yerimmm 🥰🥰
Rbiatrn Sermec27 Doktor da kız dedi canım ona benzetti yani sağlıklı olsun hepimizin ki inşallah gerisi çokta önemli değil ❤️