Mrvfth Neler hissediyorsunuz? Karnınız büyümeye başladı mı ? Bulantısı devam eden var mı 😔 Merak ediyorum 😊 Benim 12+4 oldu karnım minicik belli oluyor bulantılarım devam ediyor pek bir şey yiyip içmek istemiyorum Bebeğimi hissetmek istiyorum sabah kalktığımda karnım gergin olmuyor mesela hemen korkuyorum bir şey mi oldu diye 😔 sizde bu hisleri yaşıyor musunuz?
ErsinazYlmaz Merhaba bende 12 -2 gunluk oldum bulanti var evet yeme isteyim yo benimde zorluyorum kendimi hem su icmeye bol bol ve yemek yemeyede ve cok uykuluyum cok uykum geliyo tanistinum da dusuk ve gozlerim karariyor gunde bir yada iki defa uyudumda geciyor ama cok sukur iyi Allahim sağlikla kucağimiza Almayi nasip eder insallah 🤰🏼🙏🏻😊
SinemAyaz Bizde yarın 12 haftalık olcaz su an 11+6 yız bulantılarım sabah yoğun oluyor bide akşam yemeğinden sonra şişkin oluyorum çok karnım hafif belirmeye başladı ikili testi yaptırdınız mı siz
Mrvfth SinemAyaz ben yaptırmadım yaptırmayı düşünmüyorum Rabbimin hediyesi sonuçta bebeğim her şeyiyle kabulüm sonuçta Hayırlısı ile sağ Salim kucağıma alayım hepimiz inşallah sağlıkla sıhhatle alalım bebeklerimizi
ErsinazYlmaz Mrvfth canim ben Almanyadayim vitaminler farkli burda magneziyum ve elevit vitamin kullaniyorum🤰🏻🙏🏻😊
Sevgi61_ Bende 12+6 yim bulanti devam hala yemek yemekte zorluk cekiyorum su iciyorum cok şükür ☺ kilolu olduğum ocin karnim zor cikacak gibi 😥
Mrvfth Bende bir de bugün alt bacakta baldır kısmında aşırı ağrı var hamlamış gibi çokta ayakta durmadım aslında 😔