elifakyaz9999 Kızlar merhaba 20+5 hamileyim. Henüz bebeğimin hareketlerini hissedemedim. Biraz kilom var ama dışardan bakıldığında bile hamile olduğum fark edilmiyor 😏 Bebeğimin kilosu boyu gayet normal. Ama hiç hissedememek beni üzüyor açıkçası 😔
Suheyla06 elifakyaz9999 ayy benimde 20+5 😍😍 benn sola yatıyorum çikolata yiyorum elimi karnımın her yerinde gezdiriyorum arada bi hissediyorum ama 3 gündür felan hissetmiyorum hissetmemen normal korkma 🤩
kucuktosbik27 elifakyaz9999 1 2 haftaya hissedersin canım şuan hamile olduğunun anlaşılmaması normal 24 . Haftada nasıl olsuğunu anlamadan bi anda göbüşün belirivericek rahmin yukarı çıktığı için ☺️
Mrc34 elifakyaz9999 22 +1 de hissettim tam burda yazılanları gördükce moralim bozuluyordu benim de herkes erken hissediyorum diyor doktorum 24 e kadar normal dedi