asliiyorgunn Nasıl durumlar yaşıyorsunuz kızlarrr doktor kontrolüne gittiniz mi bu haftalarda bebek nasıl görünüyor ultrasyonda❤️
Dilekcnkn asliiyorgunn ben 11 haftalığım ama 9 haftalıkken gittim elini ayağını hep gördüm ☺️ Oynasın diye uğraştık ama yatıyordu herhalde ultrason cihazıda çok önemli gerçekten çok net gözüktü
fethiyeli48-48 asliiyorgunn bende 9 hafta 3 günlüğüm en son 7-3 de gitmiştim kalp atışını filan görmüştük çok şükür bir dahaki randevum 10-3 de inşallah belirtilerim kasık batması göğüslerde hassasiyet bel agrısı kuzum
asliiyorgunn Dilekcnkn ben en son 7 haftalık gittiğimde kalp atışını duydum bebekte küçücüktü 5.6 mm di. Şu an 9 oldum sanırım bu hafta sonuna doğru gidecem. Çok merak ediyorum nelerle karşılaşacağımı🙈
asliiyorgunn fethiyeli48-48 aynı bende de öyle canımmmm böyle belirtiler hissedince mutlu oluyorum aslında bulantı yaşamam bile mutluluk veriyor yavrumu hissediyorum böyle çok şükür 😍🙏
Simru Bende suan 9+6 gunlugum en son 8 haftalikken gitmisdim kalp atisini dinlemisdim 16 nisan gel dedi doktorum ama cok bulantilarim var karin agrim var bilenler normalmi acaba bi cevaplassaniz
asliiyorgunn Simru benim de arada bulantılarım oluyor kasık ağrım oluyor. Bulantılar için prilam içebilirsin sağlık ocağında bile yazıyorlar. Hamilelere özel bir bulantı ilacı onu içince rahatlıyorum ben
Sultan94 Ben 7 haftalıkken gitmiştim kızlar şuan 9 haftaligiz doktorum 12. Haftada gelmemi söyledi. 5 hafta yani toplamda çok fazla değil ki🤷
asliiyorgunn Sultan94 Sultan94 bir sorun görmemiş doktorun ondan 12. Hafta da gel demiştir. Bence çok değil en azından bebegin iyice gelişir strese girmezsin :)
fethiyeli48-48 asliiyorgunn bulantım yok sabahları bi içim bayılıyor gibi oluyor o kadar . Tabi canım mutlu olunmaz mı habire göğüslerimi sıkıyorum şiş mi diye … bide benim kaybım var o yüzden daha da korkuyorum