Anne54 Kafamı nereye koysam uyuya kalıyorum akşam erken yatıp erken kalkmama rağmen uykumu almama rağmen nerde otursam uzansam gözlerim gidiyor ilk zamanlar böyle olduğunu bilmem başından beri at gibi koşuyorum hayret ederdim kendime ama artık yorgunluk uykusuzluk bitirdi beni sizde öylemisiniz😂
zeynepylmz Anne54 34+1 uyanamıyorum hiç sürekli uyku hali ve halsizlik var gebeliğimin başında hiç yaşamadım bu durumu şimdi yaşıyorum 🤷🏼♀️
T_nisaa Anne54 herhangi bir işiniz yoksa uyuyun işte ne güzel ilk gebeliğimde bende öyleydim şimdi çalışıyorum oğlum var erken kalkıyorum günler çok yoğun istesem bile uyuyamıyorum tadını çıkarın 😍 doğum sonrasına enerji ve güç depolayın 🥰
Denizzz88 Anne54 evet 34+4 üm bende de oluyor uyku hali halsizlik ağırlaştıkça bastırıyo uyku iki dk boş durayım gözüm kapanıyor hemen kendime iş ediniyorum sürekli evde uyumamak için 😄
Anne54 zeynepylmz Allah Allah ağırlaşınca çöktü heralde üstümüze uyku kurulan saatler çalan telefonlar hiç bişey umrumda değil işler güçler oturmuş beni bekliyor ben gözümü açamıyorum 😂😂
zeynepylmz Anne54 teacher77 kızlar bebeğinizin hareketi nasıl bu arada?Benimki yavaşladı eskisi gibi değil 😅
teacher77 34+5 ben de öyleyim birşey yiyince özellikle uyku bastırıyor🌸 kasılmam oldu ilk kez iki gün önce, şimdide sırtımın sol yanı ağrıyor yanıyor falan allah hayretsin😀
Anne54 zeynepylmz bir tık yavaşlamış olabilir farketmedim akşam saatlerinde bide sabahın ilk ışıklarıyla sabahın köründe yani yerinden çıkacakmış gibi tekmeler atıyor ayağını dayamalar felan 😂şuanlık canımı acıtmıyor çok şükür herşey yolunda 🙏
teacher77 zeynepylmz benimde aynen öyle sabah 8-11 arası çıldırıyor, gece 10-12 arası tekmeler atıyor baya ama öğlenleri sessiz😀
BrcHmt zeynepylmz kilosu nasıl canım. Genelde iri bebeklerin yeri daha dar olduğu için hareket de az olabiliyor
Anne54 T_nisaa evet bende o şekilde düşünüyorum bu sefer gece eşimle uyuyamıyorum yada günlük işlerim kalıyor olsun sağlık olsun Allah sizede yardım etsin 🙏🥰❤️
Metoli 37.haftaya girdim bugün son bir haftadır başlayan halsizlik ve gün içinde uyumalarım devam ediyor. Fakat pişman değilim uyuyabildiğim kadar uyuyorum. Doğunca uyuduklarıma sayarım belki umuduyla… 😂