Dilekcnkn Edali87 oy maşallah ilk kez bu kadar net gördüm gebelik testini hayırlısı olsun inşallah kan verip sonra doktora görünün
iremakar35 Edali87 hayırlı olsuun ben de ilk defa bu kadar belirgin test gördüm demek ki baya büyümüş annesiii 😊
Karadutunannesiii Maşallah beta yüksek çıkar kan testi verin gözünüz aydın 😍 muhtemelen 4 haftayı geçmiş
Edali87 Dilekcnkn ayy cok net dimi 😍regl 6 gün gecikince baktim boyle cikti hemen. Yarın kadin doğuma gidiyorum muayeneye insallah bisiler gözükür iyidir.
Edali87 iremakar35 ben daha net sevinemedim doktora soramadigimizdan kan da vermedigimden ama yorumlara göre sevineyim artik🙈🙈😍😍
Ftmklbk Edali87 tabi ki de hayır. Her duruma karşı pozitif düşünelim ki daha güzeli olsun. Ama yine de kan verio artışını takip etmeniz daha sağlıklı olacaktır. ❤
iremakar35 Edali87 ilk test yaptığımda 2. Çizgi silik çıkmıştı benim, ertesi gün tekrar yaptığımda biraz daha belirgindi 😂