Hafizerabia43 ilk defa kütahya postu görüyorum, hemen yazayım dedim 😂😂 ben ebru hanım a gitmeyi çok istedim ama randevu bulmak imkansız gibi bişeydi, bir de benim kanamam falan olduğu için bi an once doktor bulmam gerekiyordu. Yasin bey de de aynı şekilde randevu sıkıntısı yaşadım. Bi akşam ani bir kanamam oldu, devlet hastanesinde doktor gelmedi ebeler bakmadı yapacağımız bişey yok dediler. Anadolu hastanesini aradık kuthan bey gelir dediler ve geldi sağolsun. Sonra ona devam ettim hep ve allah razı olsun gerçekten çok memnunum. Gece gündüz tüm mesajlarıma anında cevap veriyor. Bi sorun olur da söylemezsem kızıyor niye varım ben burda diyor. Içim her konuda rahat ben memnunum. 32 hafta oldum basından beri ona gidiyorum