Asiri beyazladi saclarim 5 ayda. Ama doktorum kesinlikle boytamama izin vermiyor. Bitkisel, hint kinasi vs vs.hicbirisine izin yok maalesef. Psikolojim cok kotu. Görenler aa noldu sana çökmüşsün gibi kötü elestiriler yapsalar da bebegim için az daha sabır etmem lazım 😕😟