27 haftalık hamileyim geceleri yatamıyorum sol tarafıma yatınca tam kalbimin altında ki kaburga kemiğim acıo batıo sağ tarafına yatınca böbreğim ağrıo çünki doktor yatma bebek sağ böbreğine baskı yaparak zarar wermiş dedi sadece sırt üstü yatabiliyorum ya acaba riskli mi sırt üstü yatmak endişeliyim siz nasıl yatabiliyorsunuz 😓