belisslinaa Elifsennn ohoo her işi yapıyorum 😀 sonra hafif bi bel ağrısı çekiyorum bi iki saate geçiyor dinlenince
pinar92_ Elifsennn her gün süpürüyorum siliyorumm😀 bana da iyi oluyor valla hareket edip iş çıkarıyorum kendime her gün yürüyüş yapamıyorum
Edakuz58 Ben hamileligimin en basindan beri 2 gunde bir yapiyorum nerdeyse bide oglum var brseyler dokuyor surekli hep supuruyorum
Kbra007 Eskisi gibi olmasa da yapıyorum 32.haftadayım daha dün yaptım eşim sağolsun o da yardım ediyor 😊
Burcuckmk Elifsennn 29. Haftadayim çoğunlukla işlerimi yaptim eşim evde olduğu zman o süpürdü bazen oyle hallettik
Krizantem_ Elifsennn 29.haftadayim hep yaptim devam ediyorum çok şükür. Tabi ilk haftalarım da bel ve kasık ağrılarım çok vardı o yüzden yavaş yavaş yapıyordum çok düzgün olmuyordu belki ama 😂
Bsrdrdu1907 Elifsennn 38incü haftam biticek her işimi başından beri kendim yapıyorum hatta dipli köşeli bile değil süpürge açmak 🤣
Kimkibu Elifsennn 28 haftalıgım cam silme haricinde her işimi kendim yapıyorum.. muhtemelen doğuma kadarda böyle gidecek