Nilp7 tam gelişim çağında olan bi bebiş var ortada. Şu dönemde tam gelişmiş bi bebek değil ki karnınızdaki. Yani şunu demek istiyorum allahım korusun bebeğinizin sağlığını da istedikleri kadar baksınlar allahtan başka kimse bilemez bebeğinizin sağlığını. Ben bu ikili taramaya karşıyım annenin morali bozmaktan başka bir şeye yaramıyor. Geçen bi postta okudum yine bebeğe ensesi kalın down sendromlu demişler lakin çocuğun aile genetiğinde yapısal olarak kalın enseli olma varmış babasının da böyleymiş yani. Çocuk evet ensesi kalın doğmuş ama gayet sağlıklı da doğmuş. Lütfen kendinizi üzmeyin, allahım ikinizi de birbirinize sağlığınızla kavuştursun inşallah. Rabbim hepimiz için en iyisi bilir 🙏