EGK kendine hiç stres yapma düşünmemeye çalış başka şeylerle meşgul et kendini biliyorum çok zor ama gerçekten kafana takmadığın an herşey düzeliyo, bol bol dua et oku kendine, seni çok iyi anlıyorum ama emin ol füşünmediğinde hepsi geçecek. Allah sana da bebeğine de şifa versin inşallah sağ salim kucağına almayı nasip etsin. Kendini üzme bebeğin ve sen çok değerlisin çünkü 🐣