Aynı durumu yaşadım 7 ay önce …
Ama benimki kanamayla başladı kalbini duyamadan malesef kendi kendine düşük yaptım o an hayatımın en zor en kötü anıydı halada unutamadım ama şuan 3 aylık hamileyim üzülme diyemem ama umutsuzluğada düşme Allah gerçekten isteyince veriyor merak etme 🤲