Rumeysagnc Kızlar bugün tam 30 haftalık oldum heyecan dorukta ağrılarım var ağırlaştım ama yine de mutluyum sizde durumlar nasıl 💕
Wonderwoman Rumeysagnc hayırlı olsun canım 30 hafta dur bakalım 36 dan sonra o agirlasmalar salma kendini 😊😊
MucizeAnnesii Rumeysagnc bende 30+4 üm ağırlaşmış hissediyorum bende . Ama bu ağırlaşma göbeğimin etrafındaki ağırlıktan vücudum ilk defa böyle dengesiz bir kilo alımında 😀 biraz ayakta durayım belim kopuyor sanki 😭
Ozge890 Rumeysagnc ay bende bi kac hafta sonra 30 olcam 26 haftaligim dört gözle bekliyorum 30 haftalik olmayi😄😄😄
Rumeysagnc Wonderwoman yok ya benim ikinci gebeliğim bunda aşırı ağtım oluyor ve yürümekte bile zorlanıyorum
Rumeysagnc MeliSeliMelih biliyorum ben ilk gebelikte hiç ağrı hissetmezdim ağırlaşma nedir bilmezdim ama bunda 3 haftadır sanki doğum yapacağım
civciv1520 Maşallah canım 🧿🥰 bizde 28 olduk şükür 🧿 🤲 sanki 30 bir sınır benim için ordan sonra çok çabuk gececek gibi gün sayıyorum adeta bende 🥰 sağlıkla gelsinler inşallah nerde varsa 🤲
Melekyilldiz civciv1520 Ben de aynı öyleyim sanki 30 hafta olunca hemencecik arkası gelecekmiş gibi geliyor 😁 sanırım bebek biraz daha büyüdüğünden rahatlıyoruz
yasemin257 Rumeysagnc 33 haftadayim hareketlerimi kismadim. Agrim olunca o gün yuruyuse ciktim gece rahat rahat uyudum. Hareketsiz kalmayin hareket etmek candir.