Fyza tam 28.haftada benım de vardı canım aynı öle ayrıca karnımda sertleşme de çok oluyodu acıle gıttım bı akşam ebe alttan bakmak ıstedı baktırmadım sonra nst ye bagladılar dogumsal sancı yok dedı doktorumu aradı.. Şuan 35 haftalıgız o haftadan berı kasıklarım ara ara adet olcakmışım gıbı agrıyor ama dınlenınce geçiyor.. Bebeğimin baş asagı doktor artık olur öle agrılar ama dınlenınce gecmesı lazım dedı ve benım akıntım coktu idrar da da hafıf yanma vardı mıkrıp çıktı oda yapar dedı ilaç kullandım hala agrıyo ara ara ama dınlenınce gecıyor istersen bı doktora gıt aklında tereddut kalmasın🤗