Benimde korkum çok fazla var dikişler çok acıyor mu.. Normal doğum mu daha acılı, sezaryan mı. Hangisi olacak belli değil ama benim doktorum genelde sezaryan yapıyor benimde korkum bu hemen toparlanabilecek miyim ağrı çok oluyor mu. Dikişlerin acısı nasıl bebeğime yetemezsem ağrım çok olur diye çok tedirginim 😢