Merhaba kızlar 20 haftalığız biz minnoşumla 2 gün önce kaynanam hanımla çıkıp biraz dolaştık 1 saate yakın yürüdük.ben yürümeyi severim eve geldim dinlenmek için koltuğa uzandım uykuya dalmışım bir anda sağ bacağıma bir kramp girdi en az 2 dakika çığlık attım. Sonradında geçince bacağımda çoğalan bir ağrı ve şişlik oldu 2 gündür hem şiş hem üstüne basamıyorum aşırı ağrıyor. Kas gevşetici,duş,masaj ne yaptıysam iyi gelmedi ödem mi topladı yoksa kasla alakalı anlamadım böyle olan var mı ?