Benim 3.gün gibi gelmeye başlamıştı tam anlamıyla. İlk 5 güne kadar felan süt tam inmediği için mecburen mama takviyesi yaptık ama biberon değil asla. Kaşık ile verdik meme reddi yaşanmasın diye. Benim manuel pompam var onu koydum çantaya, bir de yumuşak uçlu kaşık koydum. Mama zaten her eczanede bulunuyor diye almadım. Kendimi ilk günden süt geleceğine psikolojik olarak hazırlamak istiyorum 🤣