Ozgul88 Gözünüzaydın hayırlı olsun bebeğiniz sağlıkla büyüsün inşllah sizde biran evvel iğleşirsinşz inşllah ♥️Bide lütfen normal Doğum yapmak isteyenleri anlıyorum buna yönelmek güzel sözüm size değil yanlış anlamayın başka okuyan arkadaşlarımız için lütfen dktrunz sezaryen diyorsa güveniyorsanız bebeğinizi riske atmayın