Arkadaşlar merhaba dün geceden beri vajinamda bebeğimin hareketlerini hissediyorum ve sürekli tuvalete gitme hissi var daha yeni kontrolüm vardı her şey yolundaydı çok şükür ama ilk hamileliğim korkuyorum bu durumu yaşayan var mı ,birde elimi karnıma koyunca hiç durmayan kalp sesi gibi bir şey duyuyorum bundan korkmalı mıyım