Merrcimek Allah korusun canım 36 haftalıktım dediğin gibi hep yüksek çıkıyordu hastaneye yatırdılar 24 saat idrar biriktirdim gebelik zehirlenmesi çıktı yatmaya devam ettim 37+2 de sezeryala aldılar oğlum 12 günlük oldu bile çok şükür ama hastanede ne tuz ne şeker herşey yasaktı günde 5 kere tansiyon şeker ölçüyorlardı 10 gün sezeryandan önce 3 gün sonra kaldım zor günlerdi ama geçti şimdi yaşamamış gibiyim o günleri Allahım seni de sağlıkla kavuştursun bebeğine şifa versin canım 🙏🙏