Arkadaşlar gece uzun süren kasılmalarım oldu hem uzun sürdü hem zor nefes aldırdı.bel ve kasık ağrım da oluyordu ama çok değildi. Şimdi bir saattir sancım çok var dakika tuttum ama 10-15 dk arası değişiyor uzun sürüyor 1 -2 dk arası. Belim ve dizlerim çok ağrıyor bir de ağrım olurken midem çok bulanıyor. Sizce doğum başlamış mıdır tecrübeli olanlar yardım lütfen. Erkenden hastaneye gidip yatış yapmak da istemiyorum merak da var bilemedim ne yapsam.. 40+1 im bu arada