Kızlar sabah kalktım ilk idrarla hamilelik testi yaptım. Adetime 4 gün var. Testte 2. Çizgi o kadar silik ki anlatamam size. Çizgi orda var gibi de yok gibi de. Beynim bana oyun mu oynuyor anlamıyorum. Bir yandan heyecan da yaptım. Başına böyle bsey gelen var mı?