Acemianne12 Arkadaşlar sizler yaptırıyprmusunuz hediyelik ben düşünüyorum ama kaç tane yaptırsam neye göre saysam da yaptırsam bilmiyorum pandemi var ama gelen olur illaki ilk bebişim çok gelen olur heralde napsam bilemedim
Nslhnkr Acemianne12 ben yaptırmıcam. Virüsün şuan ki seyri korkutmaya basladı kimseye bişi dagıtmıcam gelmesinlerde. Allahım korusun sansımıza bu düştü bizlerinde napalım evladımız saglıklı olsun yeter
Asyakuzusu Acemianne12 https://imgyukle.com/i/ORjhpp https://imgyukle.com/i/ORjiZy yakınlarım için magnet diğerlerine çikolata yaptırdım. Sonuçta komşum arkadaşım ne yapsın benim bebeğimin adını dolabında. Yazısına tav oldum ya😁 instadan tasarım çikolata sayfasından
Nadiye123 Acemianne12 bende yaptırdım ama annemlere kaynanam gile bide bize yaptırdım doğum yaptığımda asla misafir kabul etmiyecem. Kırkı çıktığında pandemi hafiflerse ufak Bi yasin okuyacam inşallah
Nursima2709 Acemianne12 bende Instagramdan kurabiye_sabun_aski sayfasından bı 50 tane falan magnetler yaptırdım eşimin ailesine dayisi teyzesi halası falan bide benim ailem için anane babanne hala teyze vs yani gelmeseler bile kızından bı hatıra kalsın onlarla istedim doğumdan sinra illaki hemen değil ama bir süre sonra bı sraya gekinirto zaman veririm diye düşündüm 🥰 çok da uygun fiyata yaptırdım ben
Nursima2709 Acemianne12 buradan resim paylaşmayı bilmiyorum ama bakabilirseniz ınstagram’dan kurabiye_sabun_aski sayfasından bakabilirsiniz 1 TL tanesi kokulu taş olarak yapılıyor
zeynepylmz Yaptırıcam ama sonrasında dağıtıcam doğum yaptığımda sadece annemi kabul ettiğimi söyledim herkese misafir kabul etmicem ne kendimi ne de bebeğimi riske atamam Allah korusun.
Busra34ybg Acemianne12 ben yaptırdım ama sadece annemler kayınvalidemlere hatıra kalsın diye bende kimsenin gelmesini istemiyorum açıkçası söyledim de bunu sizde hatıra olsun diye aile bireylerinize vermek için yaptırabilirsiniz ben 30 adet yaptırdım
Bsmlh Acemianne12 magnet ve cikolata yaptırdım kese aldım en azından annemlere bana hatıra dr hemşireme verırım🥰 3m_lazer sayfasından aldım cok uygun