Semrakrbck Ben ilk gebeliğimde hem Kanunide takipliydim hem özelde ikisinede gidiyordum ama son ayımda preklamsi geçirmiştm yani gebelik zehirlenmesi, Kanuni eğitim araştırma olduğu için mecbur oraya gittik doğuma yatışım yapılmıştı suniyle açılma olmayınca sezeryan olmuştum doğumumda sonrasıda çok güzel geçmişti açıkcası ben çok memnun kalmıştım ilgiden doktor hemşirelerden, benim çevremde de Kanuniye gidip hiç memnun kalmayanlar vardı biraz şans meselesi yani herkesin öyle olacak diye birşey yok.