Nursima2709 Şuanda tam 35. Haftamızdayız ama kızımın gelişimi 37 ile uyumlu bu iki gündür adet sancısı gibi sancılarım oluyor şuanda da sağ bacağıma vuruyor ağrısı böyle bir şey yaşayan varmı aranızda sizce kaç haftaya dogururum 😅😍
Hatice68 Nursima2709 kuzum bende 36+5 teyim dünden beri benim de sancim var bacaklarım belim kopuyo sanki çarşamba kontrolumuz var bakalım ne olacak ne diyecek doktorumuz rüyalarıma giriyor hergun doğuruyorum rüyamda inanirmisin 😂😂😍
Nslhnkr Nursima2709 ben 2 haftadır cekiyorum sag ayagımda bütün agrılarım yükleniyor. Doktorum bel fıtıgından şüphelendi. Orantılı ağrı yok çünkü sagda toplanmasından ötürü. Ama bu sancılarda artık dguma hazırlık içinde oluyor
sevgisevgi Nursima2709 ben de seninle ayniyim 😊 35. haftadayiz kızım 37 ile uyumlu, benim de belimde agri oluyor ve adet sancisi gibi sancim. ara ara oluyor ama , takipteyim.
Olivia Nursima2709 ben 32 haftadan beri yaşıyorum şimdi 35inci haftaya girdim korkuyorum açıkcasi bu hafta kontrolüm var
Nursima2709 Hatice68 bende aynı şekilde her gün rüyalarımda sabaha kadar doğruyorum😅🤭 bel ağrısınu duymuştum gerçek sancida belden girermis sonra karına doğru gelirmiş ama adet sancısı acaba hepsinden önce oluyor sonrasında normal sancılar falan mı geliyor ayy inşallah hayırlısıyla kucağımiza alırız bu son zamanlar çok zormuş
Hatice68 Meryemyilmazzz Allah yardımcın olsun canım hayırlısı ile evladını kucağına al inşallah normal doğum mu olucak
Nursima2709 Meryemyilmazzz Allah yardımcınız olsun inşallah sizi daha fazla bekletmeden sağ salim gelir 😍
Hatice68 Nursima2709 evet öyle maalesef kuzum hakkımızda herseyin hayırlısı doğum seklin belli mi senin
Nursima2709 Hatice68 Henüz tam kesin değil bebiş biraz kilolu o yüzden 4 kiloyu geçerse sezeryan olabilirmiş ama inşallah hayırlısıyla 38. Haftamda falan sancım suyum açılmam olurda normal doğum yaparım sezeryan pek istemiyorum
Nslhnkr Nursima2709 sizin de bel fıtığıdır o zaman. Berbat bişimiş ben ilk defa yasıyorum bunu. Kaderimizde bunuda yasamak varmıs 🤣
Nursima2709 sevgisevgi benimde dün ve bugün oldu acaba kaç kilo şuanda bebeğiniz ve doktor doğumla ilgili bir şey dedi mi ben çok merak ediyorum acaba soranlara 35 mi dememiz gerekiyor 37 mi doğumu hangisine göre hesaplamamız lazım 🤭
sevgisevgi Nursima2709 gecen hafta 2510 kg gelmisti. bugun kontrolum var , bakalim ne kadar oldu. dogumum normal gorunuyor suan. cati muayenesi yaptiktan sonra konusuruz demisti doktorum. hangi haftayi soyleyecegiz onu ben de anlamiyorum 🤷♀️🤷♀️
Nursima2709 sevgisevgi yaa iyi bari kilosu da güzelmiş bizimki 2700dü geçen hafta bakalım haftaya gidicem bende ne kadar olmuş hayırlısı artık