Anne3 Kızlar benim sağ bacağımın bitiş noktasında uyandığım zaman bir sızlama oluyor acıda veriyor uzun sürmüyor aslında bide hergün olmuyor doktoruma söyledim tekrarlarsa magnezyum kalsiyum vereyim dedi hani bu vitaminler olmasa da olur mu kullanan var mı aranızda hani sürekli olmadığı içinde boşu boşuna kullamakta istemedim
Gamzissss Anne3 Günaydınnnnn canımmm ben eğer bi gün içmeyim kitleniyor etmen bacaklarım ve popomun üst kısmı nasıl kasılıyorum agrısı çok kötü bide osteocare verdi bana aşırı iyi tavsiye ederim ondan önce bi toz vermişti o çok midemi bulandırdı içememiştim
Nursima2709 Anne3 galiba kramp tarzında bir şey oluyor bana da aynı şekilde söylemişti yoğurt kefir ve maden suyu için ben maden suyunu bı kaç gün içmedigim zaman gece bacağımın krampına neredeyse ağlayarak uyaniyorum
Asyakuzusu Anne3 Ama bu iki vitamin heleki kalsiyum çocuk tarafından çok emiliyor ve bizlere bişey kalmıyor bebeklerede yetmiyor. Mutlaka kullanılmalı. Magzenyum zaten erkwn doğum kasılmalar için birebir. Kalsiyumda kemikler için çok önemli. Doğal yoldan temini ise çok zor. Bebeğin vücuttan aldığına yetişmek imkansız
Anne3 Nursima2709 evet banada maden suyu dedi benim sağ bacağımın üst kısmı varya tam onun başlayış yerinden oluyor
Nursima2709 Anne3 benim de sağ dizimin arka altı oluyor ama çok zor bişey inşallah geçer bı an önce ben maden suyunun çok faydasını gördüm günde 1 er tane içebilirsiniz
Vuslat23 Ben çok çektim ben kalçamdan başlıyordu ıkı tane değistım suya katılandan en son calcimax iyi geldi 1 kutu bıttı 2. Deyım içmeyınce baslıyo, maden suyu sut yogurt asla yetmedı şimdi hamdolsn ıyıym mecburen ıcıyom dr. Ic sakıncası yok dedı
Anne3 Asyakuzusu bende gün içerisinde yeteri kadar kalsiyum aldığımı düşünmüyorum aslında o yüzden oluyor sanırım bu hafta içinde gideyim inşallah
Vuslat23 Anne3 yeterınce alıp içince de gecmedı dr. A yedıklerımıde saymıstım kafii dedı ama gecmıyordu gecelerı bagırarak uyanıyordum eşim kalkıp masaj yapardı