Zohra yaa gözümde canlandı koskoca mazi ☺️ 8.ayımın sonundayım ilk günler ne farklıydı. Bebeği kabullenme anneliğe hazırlanma kendine dikkat etme özgürlüğün kısıtlanması vs bir sürü psikolojik etmen vardı. Sonra hepsi geçti tabi yerini tatlı heyecanlar alıyor 😊 ben ilk öğrendiğimde her konuda çok cahildim hemen hamilelik kitapları aldım (ayşe öner in kitabını öneririm) beslenmeye ilk aylar çok dikkat ediyodum zararlı bir şey yesem vicdan azabından ölüyodum (kendinizi çok kasmayın bir kere yemekten bir şey olmuyor) kıyafetler biraz sorundu çünkü rahminiz çok aşağıda oluyor ve kotlar sıktı mı rahatsız oluyosunuz o yüzden yüksek bel kıyafetler hamile taytları vs ilk aylarda bile rahat olabilir. Tüm sürecin en heyecanlı kısımları şunlardı; ilk bebek kıyafetleri aldığınız an, renkli ultrasonda onu ilk gördüğünüz an, ilk tekmeler (ben eşimin ilk hissedişinde daha çok heyecanlanmıştım) ve bir anda büyüyen karnınız. Sanırım benim yaşayacağım son bir heyecan kaldı onunda ne olduğu belli 🙈