Semaselcuk
Merhaba.
Bende 27. haftamdan beri, haftada 1-2 defa olmak kaydıyla ve özellikle geceleri yaşadım bu ağrıyı. Hemen hemen şiddetli bir adet sancısı gibi, uyuyamadım hatta sabaha kadar. Belime bacaklarıma ve hatta dizlerimin içine kadar vuran bir ağrıydı.
Şu anda 30+1 haftalık hamileyim. İki gün önce yine aynı ağrıyı gece boyu çektim.
Ertesi gün kahvaltıdan sonra Parol içtim ağrım geçti.
Dr. Kağan Kocatepe’nin izlediğim bir videosunda, doğum sancısına ağrı kesiciler cevap vermez, ne yapsanız geçmez diyordu. Ağrı kesici ile birlikte geçtiği için sancı olmadığını düşündüm. Yine de ilk randevumda doktora soracağım tabii ki.
Çünkü şu günlerde de özellikle ayağa kalkınca karnımda sertleşmeler meydana gelmeye başladı. Bu sertleşmelerin o ağrılardan sonra başlamış olması da beni endişelendiriyor.