Kızlar merhaba, bu gece mide bulantısına uyandım baya bi istifra ettim daha sonda afedersiniz ishak olmuşum çok kötü karnım ağrıyor bebek toplanıyor tüm gece uyuyamadım ağrıdan. Çarşamba kontrolüm var 36+4 oldum bugün. Kusmadan sonra kasıklarımda ve belimde de hafif ağrı başladı. Burda okumuştum bazıları ishal doğum belirtisi diyor. Doktora gitmeden bi size sormak istedim cvplarınız için teşekkürler şimdiden