7+1 hamileyim ve dün akıntı gibi açık renkte kanamam başladı hala devam ediyor korkuyorum acile gittim ve beni tatmin edecek hiç bir şey söylemediler. Kese gözüküyor,kesenin etrafında kanama da yok dediler. Bana kesenin içinde bebek olmadığını kimyasal gebelik olabileceğini söylediler. Böyle bişey nasıl olabilir? Kimyasal gebelikte kese oluşmaz . Düşük riski olabileceğinden progestan verdiler . Gerçekten ilgilenecek bir doktor istiyorum artık yardımcı olabilir misiniz?