Ezgi06 canım benimde öyle doktorum en son ilacımı sabah akşam farklı ilaç olarak değiştirdi tabi daha kan testi yaptırmadım değerlerim nasıl bilmiyorum. Doğumdan sonra kanama olabiliyormuş eğer çok olursa hemen kan nakli yapılıyormuş. Bir de bu gün öğrendim sarışın bebek doğdunda kanama daha fazla oluyormuş. Doktorum söyledi nedeni bilmiyorum😬😅