Mekselinda Sabah 11 den beri farklı bi kasılmayla uyandım öğlene kadar devam etti sonra dışarı çıktım yürüyüş içim gün içinde yine aynı otururken yürürken değişmedi. Akşam eve geldim duşa girdim yine aynı adet sancısından biraz daha fazla geliyor ama düzensiz on beş dakikada on dakikada yarım saatte bir geliyor. Nişan su yok hala 38/ 2 gebeliğim hastaneye gitmiyorum hala açıkçası suni verirler diye kendi sancımın düzenini bekliyorum ama yalancı mı gerçek mi anlayamıyorum saat düzeninden dolayı. Ağrı kasıklarımdan sırtıma vuruyor. Bu saat oldu uyutmuyor oturtmuyor hiç
Candice07 Bende 1 saat önce lavobaya kalktım, yataga döndügümden beri adet sancısı cekiyorum 5 6 dkda bir geliyor gidiyor. Ama hafif. Bel agrım falan birşey yok. Dun sabah da olmustu. Yalancı sanırım benimki. Biraz tedirgin oldum uyuyamadım.
Mekselinda Candice07 yok asla hafif değil bana gelen kıvrandırıyor gidince rahatlatıyor. Bekliyorum hala