Ya forumdaki bi çok karın agrısı hapşurunca bıçak sağlanması 2 dk yerden kalkamama gibi benim gibi bi çok örnek yazmış aslında ben gecen 2 hafta önceki kontrolümde doktorumada sordum hamilelikten önce bu 1 yıldır hapşurunca yada aniden ayagı kalkınca çok yürüyünce karnında kramp tarzı şeyler oluyor gaz sorunum ve aşırı kabızlık sorunum var zaten doktorum gazdan oldugunu ve magnezyum verdi ayrıca günde 1 adet maden suyu içmemi önerdi azaldı aslında magnezyumu kullanalı beri ama benim gibi olan başka kimse var mı sormak istedim bazen oluyor uzanırken hapşurdugumda öyle bir bıçak saplanması oluyor Ki nefesimi kesiyor hareket ettirmiyor öyle oldugum yerde dakikalarca kalıyorum gaztristim var zaten bunun fazla ilgili olduguna emin olmak istiyorum doktorum öyle dedi ama bu agrılar insanı korkutuyor hamilelikten öncede vardı 1 yıldır buraya sormak istedim benim gibi aynı olan var mı tabi bu her dk olan bişey degil özellikle bulgur pirinç tarzı gaz yapıcı bir sey yedigim zaman daha fazla oluyor