Cankizimmm Ben 1 tane 10 lu set 1 tane 5 li set 3 4 tane de 0-3 ay aldım , 0-3 ay isme özel yaptırsam çok mu olur acaba. İlk hamileliğim ne kadar kullanılıyor hastane çıkışları deneyimli anneler
mercimeginanne Cankizimmm tulum olanları 1 hafta bile olmuyor 😂 o kadar para verdim bir kez giydirebildim o da hastaneden çıkarken. 5 li takımlarda yavaştan küçük gelmeye başladı haftaya giyemez gibi 🙈 11 günlüğüz
Busbushatun Cankizimmm olmayabılır canm cocuga gore degısıyor benm kızım 51 cm 3500 kılo dogru ılk ay 1800 kg almıstı kırkı cıkana kadar gayet hepsınıde gıydırdım 0-3 lar garantı gıyılır zaten hatıralık olcak ısımlı tulum bırtane almandan zarar gelmez
Cankizimmm mercimeginanne Hadi ya bende ondan korkuyorum hemen küçük gelirse diye Mayıs’ta benim doğum daha. Sağlıcakla büyütün inşallah bebisi banada dua edin🤲
mercimeginanne Cankizimmm bir avazda kucağınıza alın inşallah 😍 valla daha hiç giydirmediğim kıyafetleri var nasıl pişman oldum bu kadar çok ldıhıma kimseyi dinlemedim ama bu kadar hızlı büyüyceğini tahmin edemedim en azından 1 ay giyer diyordum 🤦🏻♀️
Cankizimmm mercimeginanne amin inşallah 🤲 Boyu ve kilosu kaçtı doğdunda😊 kız benimki sizin bebisin cinsiyeti ne😊
Oglumveben34 mercimeginanne hastane çıkış takımlarını en fazla 10 gün giyer diye hesaplasak yanlış olmaz dimi o zaman. Peki 0 3 ay onlar nasıl
mercimeginanne Yelkaaa01 3,5 kilo doğdu şimdi 11 günlük 3,7 kilo :) çokta kilolu değil yani normal standart bebek 😂
mercimeginanne Oglumveben34 0-3 aylık 5li takımlarımızın kimisi kısa gelmeye başladı kimisi bir tık uzun çıktı daha bol geliyor. Marka farkından kaynaklı galiba. Ama çok almamanı öneririm onu da :)
Oglumveben34 mercimeginanne 3 tane yeni doğan takımım var 2 tanede 0 3 temmuz sonu doğacak nasipse, ozaman ben artık 3 6 ile 6 9 alayım. 4 tane ayrıca zıbın var baktım yetmiyor evimin yanı lcw ordan aldırırım hemen. Çok teşekkür ederim Allah razı olsun