Merhaba kızlar doğuma son 39 günümüz kaldı daha önce post açmıştım burda fakat hala kararsızım desem 🥺 yardım edin lütfen şimdi yiğit ismi kesin eşim ve ben bu ismi çok seviyoruz hiç başka iism düşünmedik fakat ben ege ismini de çok seviyorum eşimde gel ikinci ismi ege olsun diyo fakat sanki ikisi kulagıma hoş gelmedi ama ya sonradan koymadım diye pişman olursam.bazen kulagıma hoşta geliyo çok kararsızım yardım edin lütfen 🥺🙏🏻