Merhaba 36.haftada erken doğum yaptım bebeğimin kilosu 2,600 doktorumuz gelişimi güzel dedi ve doğduktan sonra yanıma verdiler fakat daha sonra oksijen desteği alması gerekiyomus şuan oksijen desteğine bağlı açıkçası biraz tedirgin oldum acaba böyle birşey yaşayıp sorun olmadan atlatan varmı