Merhaba arkadaşlar, 21 haftalık hamileyim geçen gece çok şiddetli kasık ağrısı ile acile gittim. Hem akıntıdan hem de idrarda yüksek iltihap çıkınca doktor Gyno-lomexin yazdı yalnız ilacı ne zaman kullansam acayip ishal oluyorum karın ağrısı çekiyorum.🥺 Bu ilacı kullanıp böyle bir sorunla veya farklı bir yan etki ile karşılaşan oldu mu?