Saat 5 ten beri düzenli sancım var doktora gittim 2 cm açılman var istersen yatış yapalım ama evde çekersen daha iyi olur bu gece de doğurabilirsin açılmana bağlı dedi az önce nişanım geldi ardından hafif kanama sanırım artık doğum başlıyor var mı böyle olan 2. Gebeliğim doktor 2. Daha kolay ve hızlı gelir dedi