Ssabiss bende 🥲🥲
Ve sürekli takıyorum biseyleri huzursuzum
Ssabiss ben 😒
Ssabiss 3 buçukta uyandım hala bu saat oldu uyaniğim🤪. 31+0 dan herkese günaydın 🤭🤗
Lalihhhh sen de benim gibi erken başlayanlardansın 🙄😂
dd34_ uyuyabilsem ben de son zamanlarımın tadını çıkartcam 😂
Ssabiss inşallah uyursun canım benim uyuki vücudunda dinlensin hem :)
Simge16 aynen ben de öyle 😪
sennur26 uykularımıza nazar değdilerr 😂😂
Ssabiss Maalesef 🤷 iyi yönden bakmak gerekirse şimdiden Bebege alıştırma olacak 😁