ilaydanurhavvat Slm kızlar. 32 haftalık hamileyim p.tesi komtrolum var Kaçıncı haftadan sonra haftada 1 yada 15 günde 1 bir gitmeye başladınız?
GamzeArslan ilaydanurhavvat merhabalar 30’cu hafta dan sonra 15 günde bir 35 den sonra da her hafta gelip nts bağlanacaksın dedi ☺️
ilaydanurhavvat Yarenimm yok vala bnim doktorum ilk aylarda her 15 günde bir sonrasınde ayda 1 çağırıyordu
Menas 32+2 de gittim 35+3 ken gidicem.2 değilde 3 hafta sonra dedi.sıklaştırmadı nst de yok şimdilik.
Yarenimm ilaydanurhavvat ben doktoru dinlemiyorumki😁 6 defa kaybettim cem 7. Gebelikilaclarimi bile kendim istediğim gibi yazdiriyorum