Kızlar 10+2 haftamdayım sanki 3-4 gündür bulantılarım azalmaya başladı😍 resmen heyecan yaptım ama çok korkuyorum yeniden başlarsa diye,annem ve ablamında 3ay sürmüş bulantıları seninde öyle olur dediler, ama hala yemek yiyemiyorum tabi koku hassasiyetimde geçmiş değil ama geçer dimi bu şekilde? sizlerin bulantı geçiş süreciniz nasıldı? Yemek yemeye nasıl başladınız? Ben 1ayda yaklaşık 4 kilo vermişim😞