Cereninci Regl ağrısı gibi bi ağrı var kızlar sanki bi ara çoğalıyo geri duruyo gibi yaklaşık 1 saattir aynı ayıptır söylemesi bu gecede eşimle beraber olduk acaba doğumla mı alakası var çözemedim bu sancıyı ben tecrübeli anneler beni aydınlatabilir miiii
aydinaleyna61 Cereninci benim de ilk gebeliğim çok bilgim yok fakat yalancı sancılardan dolayı hastaneye gittim 1 2 kere. Dakika tutmanı tavsiye ederim doktorum öyle demişti 1 saat içinde 5 dakika da bir ya da 10 dakika da bir geliyorsa sancılar doğum sancısı oluyormuş. Eğer şiddetini arttırırsa acile git için rahat etmiş olur
[silindi] Cereninci oladabilir yalancı sancı da olabilir. Dakikanı tut canım her 5 dk bir geliyorsa doktorunu ara sen
aydinaleyna61 Cereninci düzenli olmayan sancı yani bende şöyle oluyor düzenli sıklıkta girmiyor uzanınca ya da ayağa kalkıp yürüyünce geçiyor duş alınca dahada rahatlıyorum ama bunları yapmana rağmen geçmiyorsa gerçek sancı oluyor zaten tabi kişiden kişiye de değişebiliyor bu durum