39+4 olduk kizlar iyice agarlastim sağdan sola soldan sağa dönemez oldum artık 🤭 bir kaç yaşlı hurafesi duydum işte migde bulantısı ve kusma baş ağrısı falan olursa doğum olurmuş ogün diye var mı böyle doğumdan önce baş ağrısı yaşayan yada migde bulantısı kusma birde göbek aşağıya dusermis enim ki sabit duruyor 😅