Babyiveannesi ilkokul derken niye 4 onu anlamadım ilkokul diplomanızda mı yok 🤷♀️ama eğerki varsa orta okul önce sonrada lise okumalısın kredi doldurma hesabı olduğu için eğer azimle çalışırsan 2,5 yılda orta okulu 2,5 yılda da lise biter haa eğer düz lise olursa birde meslek lisesi okursan 4yıl çünkü meslek liselerinde 2.sınıftan itibaren yüzyüze ders var ve dönem beklemek zorundasın