0-6 ay alın sonra buyuk aya uyumlu olan ağız kapak yada büyük boy biberonal devam edebilirsiniz Philips avent cam en güzel biberon kullanan pişman olmuyor 😊 ebebekte her persembe-pazar indirim oluyor yakınınızda varsa ordan alın daha uygun fiyat olarak