Masallinaveseda sağa ya da sola yatabilirsin, zaten damarına baskı olduğunda başın döner, pozisyonunu değiştirirsin yan yat demelerinin sebebi sırtından geçen önemli damarlara baskı olmaması için, ayrıca sola yattığında bebeğe giden kan akışı ve oksijen daha fazla oluyor. Ben iki tarafa da yatıyorum tek taraf sürekli ağrı yapıyor çünkü. Yine çok emin olmak istiyorsanız doktorunuza danışın en doğrusunu o söyler.