Merhabalar , zamanında orda çağrı merkezinde çalıştım. bizzat memnuniyet anketlerini yaptım , bulunan dr.lardan asla şikayet almadım 1 kere bile. Şuan hala ordamı bilmiyorum ama Hürmüz Ayşe Katrancı isimli doktor aşırı aşırı aşırı iyi , oradaysa tavsiye ediyorum😊