Semraa06 Kızlar bursa kestel devlet hastanesinde dogum var mı acaba? Ben bıkac kez muayene oldum ama dogum yok bılıyordum,şimdi birkaç fotoğrafa denk geldım dogum dıye sasırdım..
ogrencianne35 Semraa06 kestel de oturuyorum geçen hafta dahiliye için gittim kadın doğum doktoru varmış doktor var olduğuna göre doğum da var