Merhabalar arkadaşlar hamilrlikten kaynaklı göğüslerin büyüdüğünü hassasiyet olduğunu hepimiz biliyoruz yaşayarak tecrübe ediyoruz. Benim sıkıntım şu sağ göğsüm sol göğsümden 2 kat daha büyük şiş ver ateş gibi yanıyor. Ağrı yapıyor kıpkırmızı ve acayip kaşınıyor buz uyguluyorum soğukluğu geçince tekrardan aynı sıkıntılar tekrar başlıyor. Bu sıkıntıyı yaşayan var mı ? Varsa siz nasıl geçirdiniz bu durumu ?